رویه ارسال سفارش

تمامی سفارشات فروشگاه اینترنتی تکسان صنعت به صورت آنلاین است و شما می توانند پس از ثبت موفق سفارش خود و پرداخت مبلغ سفارش، به روش های زیر تجهیزات برق خورشیدی خود را دریافت نمایید.

مراجعه حضوری به انبار

شما می توانید قبل ثبت سفارش در فروشگاه با کارشناسان ما در تکسان صنعت در تماس باشید و در صورت هماهنگی های لازم، سفارش خود را به صورت حضوری از انبار مجموعه دریافت نمایید.

ارسال با تیپاکس

برای سفارشات با حجم و وزن کم می توانید از روش ارسال با تیپاکس استفاده نمایید. در این روش سفارشات شما پس از بسته بندی، تحویل نزدیک ترین شعبه تیپاکس داده می شود. هزینه ارسال در این روش پس کرایه است و شما می توانید پس از دریافت کالا هزینه ارسال سفارش را پرداخت نمایید.

ارسال درون شهری

به درخواست مشتری تمامی سفارشات مربوط به شهر تهران و حومه به این روش ارسال می شود که هزینه ارسال بر عهده مشتری است. در این روش متناسب با حجم سفارش، کالا توسط پیک موتوری یا وانت بار برایشما ارسال می شود.

ارسال با باربری

برای تمامی کالاها با وزن بالا یا حجیم از روش باربری استفاده می شود. در این روش، شما باید علاوه بر هزینه ارسال باربری که به صورت پس کرایه است، هزینه ارسال وانت شهری از انبار تا باربری را نیز به انبار مجموعه پرداخت نمایید.

تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه قبل از ساعت 12 ظهر، در همان روز و سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 12 ظهر، در روز بعد به هر کدام از روش های بالا تحویل داده خواهد شد. در روش تیپاکس، کد رهگیری و در روش ارسال با باربری، بیجک (رسید باربری) پس از ارسال در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. مشتری می تواند بر اساس رسید دریافتی، فرایند ارسال کالا را با سرویس پستی انتخاب شد پیگیری نماید. 

گفتنی است مدت زمان ارسال سفارش بر اساس تجربه ما از خدمات هر یک از سرویس ها است و ممکن است در مقاطع خاص از سال مانند شب یلدا یا عید نوروز، مدت زمان ارسال سفارش طولانی تر شود. 

همچنین تمامی سفارشات ارسال شده دارای بیمه توسط شرکت پستی هستند که در صورت مفقود شدن یا آسیب دیدن کالا، مبلغ کالا به مشتری پرداخت خواهد شد.